S A N N A . D

Ordbajsning...

dont fucking tell me what to do

Kategori: Allmänt

Ännu en härlig helg i Ånge. Har tyvärr inga bilder att dela med mig av
denna gång då vi glömde kamera.

Magnus (min brother from another mother, som både han och
erik så fint kallade mig) hämtade mig o lina i stan i lördags.
Brummade mot ånge, stannade till en sväng i stöde bara sen
var det full fart. Bokstavligen talat.

Skulle ju ha 4rättersmiddag. Jag Lina Magnus Erik o Crille.
Så det blev massa stök o bök med mat och dryck och dukning etc. 
Myspys !
Efter middagen (som tog sin lilla tid...) blev det förkrök och sen faktiskt
mittlandia. Och oj så roligt jag hade ! Är jag ganska säker på.

Alltid roligt att träffa människor man inte träffar så ofta, och såna
träffade jag många i lördags !
Jag fattar dock inte hur vi kunde missa varandra Sara!? Jag menar,
det är ju faktiskt inte sÅ stort där inne!?

Det hela slutade iaf i efterfest och en lååång natt.

Söndag: död.

ja nästan hela dagen. vid tolvtiden på söndagnatt blev det vinpimpling
och te med absinthe.. låter kanske inte så gott, meeen det är det !
Absinthen var dock ett substitut.. man tager vad man haver heter det väl..
Vi klämde även in fem timmar Robert Gustafsson. Ja.. 5timmar...

Måndag idag, fikat med syrran och lina, sen dumpade jag lina och åkte
hem till Leringen med mammi och syster och här sitter jag nu.

Vi har haft måndagsmys med god middag och fruktsallad - mums !

Kan inte klaga på någonting den här helgen faktiskt.
Imorgon åker jag liiite motvilligt tillbaka mot staden. Men det ska bli
skönt att komma hem.
Måste ladda lite inför monsterveckan som väntar på jobbet.

Tänkte lägga in två godingar bara, och en av helgens låtar som satte
sig stenhårt på hjärnan. Linas fel.


im indestructible!


don't fucking tell me what to do


Valerie



heeej.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag förstår inte heller hur det där gick till. Hur vi kunde missa varann hela kvällen. Aja, vi får ta igen det en annan gång=) Och nej, te med absinthe låter inte som en bra blandning=P

    2010-11-09 | 10:56:40
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: