S A N N A . D

Ordbajsning...

jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Kategori: Allmänt

Helgen blev ju lyckad !

Fredag jobbade jag till 19 sen blev det myskväll hemma hos therese.
Färgade mitt hår, så nu jävlar är jag blondare än blondast, och åt karra
o hade en allmänt trevlig kväll.

Lördag och jobb igen. gick ju finfint. sen blev det hem o stressa.
Duscha o slänga i sig mat o packa lite sen kom flickorna o hämtade upp mig,
bar av ner mot therese där det blev tillfixning o en väldansväldans trevlig
förfest. Sprang ner o tog stämpel vid tio för att gå tillbaka o föra lite till.

Sen blev det stads och Daniel Adams-ray. Och han var skitbra. antar jag...
att man alltid gör så.. men jag skyller på magnus.

Härmed lovar jag att jag aldrig någonsin ska shotta igen... (?)

kvällen slutade med massa tok, mcdonalds och en borttappad handväska,
kom i säng vid 5-tiden med LK och jag kan berätta för er hur kul det var att
jobba 11.30-18 på söndag . Ungefär såhääääääääääär.....

Jag var dock pigg exakt hela dagen.

Kvällskvisten blev lugn och skön.
men konstig..


Måndag, ledig ! Tillbringade dagen i birsta med Magnus som också var ledig.
Skulle köpa julklappar. Ja det gick ju super... eller? jävla skit.
Men fantasin kommer väl igång snart..
Sarah o Lina kom förbi på kvällskvisten så vi åkte en sväng. skönt.


Idag är jag också ledig. ligger på soffan och funderar på vad jag ska göra av
den här dagen. Jag har ett diskberg som väntar. men det tar ju inte så många
minuter.. och ikväll har jag tvättid. . men mer då? Måste ju städa o allt sånt,
men jag tycker ju om att skjuta saker framför mig. heh.

Nä.. Slänga i en toning ska jag iaf göra.

PUSS




FÖRRESTEN!

Jag drömde världens hemskaste dröm inatt ! det var så sjukt
verkligt så jag var tvungen att kliva upp när jag vaknade o kolla så det
inte var sant. fyy va rädd jag var ! kommer inte våga sova ensam på länge !

USCH

Kommentarer

  • Sarah säger:

    " Vafaaaaan, du kan ju inte hålla på och gå in i mig och grejeer" fylleSanna ;) hahaha så jävla kul :D

    2010-11-30 | 11:37:33
  • Sarah säger:

    " Vafaaaaan, du kan ju inte hålla på och gå in i mig och grejeer" fylleSanna ;) hahaha så jävla kul :D

    2010-11-30 | 11:37:44
  • sanna säger:

    det har jag aldrig sagt ;) HAHA

    2010-11-30 | 11:51:01
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: