S A N N A . D

Ordbajsning...

told ya' !

Kategori: Allmänt

Det blev en underbar dag !


Tog en mysmorgon i sängen. ställde klockan på 8 fast jag började 12 så jag
kunde njuta lite på morgonkvisten.
Fick skjuts av magnus ner på stan, shoppade lite (...) sen blev det jobb
12-17. Big Smile Day var det ju, alltid roligt ! gick finfint.

Efter jobbet blev det en afterwork på innergården. Ett glas rött och en
pasta pesto med fetaost. MUMS.

Skulle springa in en snabbis på apoteket innan jag skulle åka hem, vilket resulterade
i 25minuter på doc.morris och 655kr fattigare. Meen vilka fina grejer jag fick hem.
Måste rekomendera dem starkt ! väldigt trevliga och jag fick med mig prover
på ansiktscremer mm hem.  Tumme upp !

Åkte hem och städade, tvättade, betalade lite räkningar..
for o handlade med Magnus och sen har vi sett på tv, druckit lite rött och ätit ost&kex.

En Fin Torsdag !

Imorgon väntar jobb 12-19 sen är det helg ! dock jobbarhelg. Men snart, snart
är det lördag och då blir det Daniel ! och på söndag kan det hända att det plitas
lite bläck på sanna..


PUSS





Ge mig utlandet och min solbränna NU !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: