S A N N A . D

Ordbajsning...

När hjärnan o hjärtat inte vill samma sak..

Kategori: Allmänt

Då är det förjävligt. Har ni inte varit med om det så önskar jag att ni slipper !

Det blev en deppkväll ikväll. Men jag antar att man ska ha såna med.
Så kanske man kan ta sig i kragen o klättra lite längre upp igen.
För jag menar, har man varit på botten o skrapat kan det ju bara bli bättre, eller?

Det är väl så man får se på saken.

What doesn't kill you makes you stronger.

Idag har jag jobbat. Fast jag skulle vart ledig. Jobbade 9-16.30
åkte hem. har varit sjukligt frusen hela dagen så det fick bli bussen.
La mig vid datorn o kollade ett tag sen gick jag o handlade. MAT.
Glömde ju äta middag igår så det satt fint kan jag säga !

sen har jag duschat o krypit ner i det mjukaste jag har, tänt ljus,
som visst har slocknat såg jag nu... och kollat på tv.

o Pratat med SANDWA på skajp. ♥

Jävla skit.

Jävla dator.

Jävla hjärta !

Nu ska jag kolla på nån bra film.
sådeså.

HEJDÅ

Kommentarer

  • Agge säger:

    Helt rätt sannisen! Snart kommer ja hem och myser med däh!

    2010-10-01 | 02:59:05
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Malin Östlund säger:

    Kom ner hit! Jag fixar allt :)

    2010-10-01 | 11:29:07
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: