S A N N A . D

Ordbajsning...

det som göms i snö kommer upp i tö eller hur var det?

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en BRA dag.

Dagen på jobbet har gått bra. Fick jobba längre och det var fullt upp
mest hela dagen. Det gillar jag !

Jag fick även positiva besked vilket gjorde mig ännu gladare!


Dessutom hade jag ett presentkort på 250kr att utnyttja och vi
har asbra pris på toppar. Så jag kunde shoppa lite!

Efter jobbet knatade jag hemåt, i det fina vädret !

Kollade på Katta i Du är Vad Du äter och lagade en mumsig middag!

Helt plötsligt plingar det på min dörr och grannen står där och frågar
om jag är sanna decker och om jag har tappat ett VISAkort?
-Eeöuuhm.. jaa..
fick jag ur mig. Det var ju dock några månader sedan.
Hennes man hade iaf hittat det här utanför på gräsmattan så hon
hade kommit för att lämna tillbaka det. Gulle tanten !
Det betyder ju att mitt körkort ligger där ute någon stans också,
här ska letas !!

Efter det mötte jag upp Magnus o Frazze och gick en sväng på konsum
sen blev det film hemma hos dem plus Gina.

Jackass 3 blev det..

Nu är jag hemma o tänker krypa ner. Hoppas på fint väder imorgon med.
Dock gynnar det ju inte mig då jag ska jobba 12-19, men det är ju
roligare att ta en promenad i bra väder än i dåligt.

Pussnatti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: