S A N N A . D

Ordbajsning...

I turn my face up Look at the dancing clouds

Kategori: Allmänt

Men vilket jävla skitväder det varit idag.
Riktigt riktigt tråkigt !

Igår var det jobb 12-19 sen promenerade jag o LK hem och gjorde lite middag.
Mumm blev det ! Malin kikade förbi en snabbis sen plockade jag o LK upp
Magnus och agerade lite "flyttfirma". Sen blev det film hos magnus med
ovannämnda och självaste Franzén.

Knatade hem vid 00.30 snåret

Hade ställt klockan på tidigt för att kliva upp och ta en prommis,
men nähärru ! såg vilket skitväder det var och somnade om. Direkt !

Men dagen har bestått av diskning, tvättning och städning.
Och borttagning av min akryl.

Så vi har ju inte haft världens bästa dag. Men man ska ju ha såna med.

Ikväll har jag legat i soffan och ätit vindruvor. Mm.

Imorgon ska jag jobba 12-19 sen ska jag kanske avverka ett gäng
vänneravsnitt sen dra mig mot Ångelandet där jag ska stanna några dagar.

Skön T

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: