S A N N A . D

Ordbajsning...

im better than you and you know it

Kategori: Allmänt


Jag kommer inte ens ihåg när jag skrev sist, men jag börjar med
fredag för det är så långt jag kommer ihåg!

Då var det iaf jobb och efter jobbet spenderade jag kvällen hos magnus,
han bjöd på ett glas vin och "en liten jävel", innan han drog vidare på krogen
och jag gick hem och kollade på film och somnade gott.

Lördag - jobb. Kortis 11-16, vid 17 kom Inger och hämtade mig och sen
bar det av till Stöde. Pappa hade gjort go'mat och vi drack ett glas vin.

Sen blev det film, tv, vin och gt ända in på småtimmarna med pappa o robban,
Inger avlägsnade sig tidigare då hon skulle upp tidigt och jobba.

Blev inte så mkt sömn pga diverse telefonsamtal under natten,
men klev upp vid 10 och åt frukost sen åkte vi till farmor och
drack kaffe och surrade skit.

Åkte o handlade och åkte hem och på em lagade vi middag innan jag skulle
ta tåget hem till stora staden...

Knatade direkt hem till Thomas där vi surrade skit och kollade på en standup
komiker som jag tyvärr redan glömt namnet på!? Men jag skrattade så jag grät!

När jag gick hem plockade jag upp LK på vägen, vi promenerade hela vägen
hem och fikade vattenmelon o kikade tv. Sen hoppa vi i säng !
....

Idag tog jag mig knappt upp ur sängen. SÅ trött. Och LK låg o snarka,
inge just avis jag blev då.. så jag snoozade lääänge. Bra där.

Men vi kom upp och medan jag stökade på tog Lina hand om min disk ♥
Vi promenerade ner till stan, där Lina klev på bussen hem och jag gick till jobbet.
Jobbet gick kanon ! Jag hade blivit månadens BIG SMILE i Mars - vilka fina
arbetskamrater jag har ! Sötnosar.

Efter jobbet kom Magnus och hämtade mig så vi åkte hem till honom.
Fixade middag och har slappat i soffan. skööönt. trött tjej!

När jag kom hem kom Lina o Tessan förbi. LK hade klippt o färgat Tessans hår
så hon var VRÅLSNYGG. Nästan så man vart sugen - men icke ! Jag gört inte.

Nu ska jag lägga mig så jag får någon ordning på sömnen. Jag o Magnus tänkte
ta en lååång promenad imorgon. Vi hoppas på finväder.

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: