S A N N A . D

Ordbajsning...

långa dagar

Kategori: Allmänt

Tappat skrivandet lite.. men jag är så upptagen!

I onsdags var det BIG SMILE på jobbet. Kul dag!
Efter jobbet var jag helt slut, men jag hade ju lovat Thomas och Tony
att följa med dem ut. Eftersom Tony var ju hemma, hur ofta händer det?
(man måste ha en anledning..) Så jag skyndade hem, slängde mig i duschen
och sen tog jag bussen till Thomas. Det var jag, Thomas, Tony, Olle, Sandra o Therese.
Satt o surrade och drack gott och lyssnade på bra musik. Och tittade på klipp.. haha!

Kvällen slutade på memento med en massa härj och kul hade jag, Tack !

Torsdag var ju värre.. fy vad mitt huvud vägde tungt.. Men det var ju självförvållat..
Pucko!

Änyväy.

Fick ett sugigt besked på jobbet så blev lite nere.. Jag fick inte jobbet jag väldigt
väldigt gärna ville ha.. Men men. Nya tag då antar jag. Det bra med hela den biten
är ju att jag blir kvar på Cubus och Innergården längre. Det känns iaf bra!

Så efter jobbet gick jag på innergården och fick i mig lite mat sen följde jag med
Magnus på Olearys för han skulle äta middag. Han bjöd mig även på ett glas vin som
ett litet plåster på såren ♥ Sen blev det lite häng hos magnus o frazze innan jag begav
mig hemåt till sängen.

Idag har jag jobbat 11.30-19 på cubus och 19-23.30 på innergården.. trött tjej.
Vandrade förbi min nya granne Nadja på hemvägen och tog en rök med tjejerna,
och nu har jag pysslat på lite och lagt en ansiktsmask och tagit det lugnt.

Lägger benen högt och ska sova som en stock inatt hade jag tänkt!

Imorgon är det sista april. Jag jobbar 11-16 sen blåser jag ut till Alnö till Malin o P.O
och grillar och mår gott. Hoppas på finväder. Dock blir det jobb på söndag med,
men det ska väl gå bra.

Så ser min helg ut.

Hoppas ni får en fin valborg alla!



PUSS



juste, har färgat håret lite också, fick beröm för det på jobbet igår, yey!

och bättrat på min sidecut lite.. tack till källe för det

Kommentarer


Kommentera inlägget här: