S A N N A . D

Ordbajsning...

jag har aldrig..

Kategori: Allmänt


Skulle bli en lugn påsk, skulle bara ut torsdag eftersom jag var ledig fredag.
Men så blev det såklart inte. Bra där Sanna.

I torsdags jobbade jag först med Sara, efter jobbet gick vi upp till henne
och drack lite bubbel, gjorde oss lite snygga och sen gick vi ut.
Hade en kul kväll..

Fredag, panik när jag vaknade då jag tänkte att jag försovit mig och
kanske inte mådde tiptop.. men påväg till duschen kom jag på att jag var ledig
och kunde lägga mig och somna om igen. SKÖNT !

Långfredagen blev en lång fredag. Jag Frazze och Jonas åt lunch i solen,
hängde hemma hos mig, gick ner till stan, hängde hos jonas, hälsade på Sara,
gick på O'learys och avslutade på Allstar. Där jag även lyckades tappa bort
min plånbok vid stängning. Starkt jobbat.

Fick iaf tillbaka den på lördagmorgon vilket var skönt. Har ju just hittat körkortet!

Lördag jobb, Sen blev det bubbel på magnus balkong i solen. Vi tänkte grilla men
det gick inte som vi hade tänkt oss så det blev så vi åkte ner på O'learys istället.
God mat och tillochmed en Kaffe Carlsson slank ner , mumm !

Efter det åkte jag ut till Alnö. Vinmys med massa surr och singstar och grejer.

Lördagen var lätt bäst !

Idag har jag jobbat och efter jobbet promenerade jag hem i det otroligt fina
vädret som alla har fått njuta av idag utom jag..  MEN, jag har beställt finväder
imorgon med, då jag är ledig, så jag hoppas på det.

Ja, jag orkar inte anstränga mig idag att skriva om allt som hänt i helgen,
men nu har ni ju fått en överblick iaf!



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: