S A N N A . D

Ordbajsning...

beerfest

Kategori: Allmänt

ok, nu ska jag klaga lite !
så ni vet..

Hej jag heter sanna och har jobbat hela dagen och bara
ätit en sketen ostmacka och är trött hungrig grinig o ölsugen.. ok?


Idag började jag jobba klockan 11. Vilket betyder att igår ställde jag
min väckarklocka på 9.

Jag tittade ju på några avsnitt Family Guy så det blev väl att man somnade
till vid tvåtiden som vanligt. Brukar bli så nu för tiden..

Vaknade av att telefonen ringde halv fem.. Blöö tänkte jag.. Försökte somna om..
Sen ringde det igen 04:40.. så då svarade jag.. och pratade ett tag..
så när klockan var ca 05:15 och det lades på, så var det ju ljust ute och då blir
ju jag sådär jättetrött! eller?
Somnade om efter många om och men och klockan 9 ringde larmet.. Pigg tjej?

Klev upp och gjorde mig klar och packade väskan.
Knatade ner på jobbet vid halv elva och jobbade 11-16 på cubus.
Gick direkt därifrån till Innergården 1891, tog en ostmacka med Ronja och sen
var det jobb till 22. 23 var vi klara och jag ville väääldigt gärna ta en öl.
Bara sitta ner för första gången på hela dagen och njuuta av en öl.
Gick det bra eller?

NÄ. Här sitter jag. hemma. och suger på en folköl och knaprar på en morot.
(visserligen var det det jag ville, sitta ner och dricka öl. Fast min tanke var väl
kanske att sitta på något ställe inne i stan och dricka en starköl...
)

Visst låter det gott såhär på en lördagkväll? Och vet ni vad det bästa är?

Danko Jones spelar på stads också. Som grädden på det där jävla moset.

Nä nu har jag klagat av mig.

Kan berätta att jag och Anna hade en kungkväll på jobbet med
massor av trevliga och härliga gäster och allt bara flöt på. BRA kväll !

Nu tänker jag dricka upp min folkis och natta antar jag. För imorgon väntar jobb igen.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: