S A N N A . D

Ordbajsning...

who's laughing now

Kategori: Allmänt

bitch?

Jag antar att ni kommer ihåg inlägget som jag skrev i om att granntanten
kom ner och frågade om jag var sanna decker och om jag tappat ett bankomatkort.
Så jag tänkte ju såklart att jag skulle ut och leta mitt körkort för om
VISAkortet låg där ute borde ju även körkortet göra det.

Så igår när jag varit o handlat en sväng på kvällen så gick jag ett varv här
ute på gräsmattan, men utan lycka. Blev bara lerig om skorna. . .
MEN! Precis när jag skulle gå in såg jag nåt som reflekterade gatulyset och
vad skådar mitt lilla öga - MITT KÖRKORT !
I just det tillfället kom jag att tänka på 2 andra gånger som jag gjort samma
sak men då fått tillbaka körkort/leg lite snabbare. Den här gången tog det
ca 3månader innan det tinade fram. Men nu har jag det ! Och alldeles orört
ser det ut, bra grejer som håller i snön så länge...

Är glad att jag var så jävla "lat" och aldrig ordnade något nytt. Behövs ju inte!

Idag har jag jobbat 12-19. Pappa fick skjutsa ner mig idag , jag orkade
verkligen inte gå, haha!
Men efter jobbet vart det promenad hem och nu sitter jag här, ska strax lägga
mig i ett varmt bad (som jag aldrig gjorde igår) och bara må gott.

Imorgon väntas jobb 13-18 sen tvättstuga, Äntligen !
Och sen är det onsdag. Jag längtar ! Men jag är nervös också...


PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: