S A N N A . D

Ordbajsning...

Har redan "hemlängtan"

Kategori: Allmänt


Hade en kunghelg.


Åkte till pappa efter jobbet i fredags och hade en härlig kväll
med pappa Inger Robert Jerry och Maja. God mat, gott att dricka,
kubbspel, galenpanna med mera.
Lördag blev det en sväng till stan med Annelill, sen ett besök hos
farmor (där jag fick mig en tidig födelsedagspresent ♥)
Sen bar det av mot Ljunga.
Mötte upp Elin Kicki Katarina och Malin. Hade en awesome kväll.
Träffade massor av kända ansikten både på området men tillochmed
på förfesten vilket jag inte hade väntat mig!
Såg Graveyard och Imperial state electric. Takida hörde jag från
öltältet med ryggen emot vilandes ögonen på annat.
Solen sken och allt var helt enkelt asbra. Det gör vi om !

Söndag blev bakis-födelsedags-pizza med samma gäng som
kvällen innan och sen rejsade jag och elin i farmorankabilen mot stan.

Jobbet flög iväg idag. En jobbdag har aldrig gått så fort någonsin.

Jag verkar i övrigt ha en förkylning som ligger o lurar så ikväll har jag
bara legat i soffan, badat, druckit te och ätit vitaminer i form av frukt,
jag Vägrar bli sjuk!

Imorgon väntas jobb 9-16, sen antar jag att jag måste baka o greja.
Man blir ju gammal som gatan på torsdag så det är väl lika bra att spä på!


Och ja, jag har "hemlängtan". Fast egentligen är det väl folket där "hemma"
som man saknar. Jag vet ju iaf vilka det är!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: