S A N N A . D

Ordbajsning...

Jake Lonergan

Kategori: Allmänt

I fredagds blev det en liten utgång.

Eftersom min lediga torsdag sög med fult väder, stängd relax,
trasig axel och jobb så tyckte jag att kanske fredagen skulle bli
bättre då. Så efter jobbet tog jag en afterwork på innergården.

Magnus kom och gjorde mig sällskap lite senare och sen åkte
vi hem till han o Lollo och grejade innan vi plockade upp Lina
och tog oss en utgång. Den var väldigt trevligt från början till slut
och jag var inte piggast i stan på lördagmorgon.

Jobbade 2½ timme (huh...) sen satt jag på innergården och sög
på en drink i några timmar. Slutade med att när jag äntligen bestämt
mig för soffhäng och ingen utgång blev det istället bio med
Lina och Niklas.



Cowboys & Aliens. Vart tre avbrott i början på filmen
tror jag. Alla blev hyfsat less men det gick till sig. Fick ju höra sen
att det varit världens åska o grejer!? Det missade vi då..

Filmen var iaf bra. Jag blev kär i Jake Lonergan. (Daniel Craig)
Lina också men jag tror han är min !


Ni ser ju?

Efter bion släppte vi iaf av Niklas hemma hos sig sen tog vi en svängom..
Satt nere i hamnen och skulle "kvällsfika" lite då det började springa
massa vakter med livbojar nere. Slutade med att polis och
brandkår och ambulans kom till platsen. Kände oss lite malplacerade
men backade undan lite så vi ändå kunde kolla. Nyfiken som man är..

Det var det för övrigt fler som var. Så fort det kom räddningsstyrka
kom det även massa bilar..

Dock var det inget spännande eller hemskt..
Ingen som drunknat eller något sånt..

Idag tog jag mig världens sovmorgon. Axeln är inte bättre.
Så jag antar att det blir ett besök hos doktorn. Eller så väntar jag lite till...

Nu väntas en sväng på Birsta med Lina sen en lugn och skön Söndag.

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: