S A N N A . D

Ordbajsning...

alla ♥ dag

Kategori: Allmänt

Är väl en jävligt överskattad dag?

Förra året hade jag en jättefin dag. Som spenderades med
någon som betydde väldigt mkt för mig. Då är det väl en ok dag.
Men som nu, då är det lite skit samma.

Jag kom till mamma igårkväll. Skulle åka 18.16 tåget från stan
men det var såklart bussersättning på det...
Satt o gruvade mig för att behöva sitta brevid nån som man inte
känner.. inge kul att somna eller så då.. höhö!
Meen som tur var klev visst källe på bussen så jag fick fint sällskap
hela vägen till torpshammar !

Där plockade mamma, perra o matilda upp mig.

Tittade på solsidan, drack en irish coffee, kollade på wallander och
sen gick jag o la mig o slog på en film. Trött tjej.

Uppe med tuppen imorse. kl 8 närmare bestämt.
Skulle ha varit strömavbrott här mellan 9-13 idag, så det var ju bara
att kliva upp o duscha o äta frukost i greja innan det.
Men det har inte varit något strömavbrott.. var väl för kallt..
Har varit underbart väder men ruggigt kallt så har inte klivit utanför
dörren idag. Så det vart inge fårtjärn som det var tänkt heller...



Istället har jag bakat muffins.. med topping.. Skitfula! hoppas dom är goda.
gjort kola.. kollat på tv.. ja.. det man kan göra här uppe i skogen. 

Ikväll blir det alltså gomiddag o gofika. mumm!


 Det är iaf väldigt skönt kan jag berätta för er;
Att göra ingenting.. Inga måsten.

Imorgon blir det Ångelandet över dagen. Ska umgås med David är det tänkt!


Men glad alla hjärtans dag på er då!

häeå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: