S A N N A . D

Ordbajsning...

dead bodies everywhere

Kategori: Allmänt

Jag fick liv i liken !

Jag tog tag i linas disk, städade lite o gjorde kaffe innan dom klev upp,
men upp kom dom tillslut ! Fikade frukost sen åkte jag med lina o co.
En sväng förbi max så hon o malin kunde äta sen hem. Tog tag i min
egen disk. Plockade undan lite. Lagade mat. Åt middag.. Ja..

Sen tog energin slut lite. så det blev soffhäng. Hade tänkt att jag skulle se
we are marshall o soffmysa men det blev en liten roadtrip med
Bergman o Agge istället!

Satt även o kikade på lite festivaler förut ikväll. Det är många jag vill
åka på. Vet bara inte vart jag ska få tiden och pengarna ifrån.
Man kanske ska börja spela.. så man har chans att vinna pengar.....


Varit sugen på något sött ungefär hela dagen också.. Men det fick bli
hallonvatten istället... Mummiii ! det ska jag göra oftare !

Nu ska jag slå på en film o gosa ner mig med vetekudden i sängen
så man kanske är pigg o fräsch på jobbet imorgon.

HEJS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: