S A N N A . D

Ordbajsning...

everyone thinks that i have it all but it's so empty living behind these castle walls

Kategori: Allmänt

Jag tog inte tag i min garderob igår. Som jag sa..
Och jag har inte gjort det idag.. och tänker inte heller..
Kanske imorgonkväll då jag tagit tvättid.. Någon måste säga till mig
att jag verkligen MÅSTE. Eller locka mig med något, haha !

Blev solsidan och film igårkväll. Såg avsnittet som kommer komma,
skitbra ! och fick äntligen se Due Date. Bra film.

Idag klev jag upp "tidigt".. halv nio iaf. Åkte ner till stan och la mig
i grillen i en kvart. SÅ skönt.

Åkte hem, tog en dusch, for o lunchade med pappa. Åkte upp till pappas
jobb och skrev ett CV. Ska söka ett jobb ikväll som jag tyckte skulle
passa mig och som jag gärna skulle vilja ha !

Vi fikade lite kaffe och var till birsta en sväng. Pappa fick handla lite åt mig ♥
tex värmeljus som man måste ha i den här lägenheten för att inte frysa ihjäl!

Nu sitter jag hemma o äter digestivekex och väntar på att klockan ska gå.
Ska åka ut till birsta igen efter klockan sex och titta lite.

Jag såg fram emot EN sak den här månaden. Och det var färga håret.
Men det verkar inte bli av. . .




Jag och David från min student



Tillfix ! HEJ



Kan inte förklara känslan riktigt..
less.

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Men nu är ju jag jättenyfiken på vad det kan vara för jobb? :D

    2011-02-01 | 23:29:02
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: