S A N N A . D

Ordbajsning...

grounded.

Kategori: Allmänt

Jobbat 8-17.30 idag.
Har helt plötsligt blivit väldigt rosslig o sjuk i halsen. AJ !

Efter jobbet skyndade jag hem, bytte om sen gick jag upp till micke.
Gick liiite fel först, SOPA. HAHA! ja man ska inte bli brydd..
Men jag kom rätt till slut och vi åkte ner på sporthallen och såg när
ankarsvik tråkigt nog fick spö av nordic. Kul match o se dock.
Tuss var också med ♥ Hon gillade dock inte innebandy.. haha

Båset hade också probelm tror jag...


15 sekunder in i 9e perioden?


Efter matchen blev det lite "eftersnack" sen fick jag skjuts hem.

Det är fjortisdisco i riddarsalen om någon är sugen?

Nu är det fredagsmys deluxe som står på schemat o ladda inför
jobb imorgon.

På söndag åker jag på rehab. Från den här stan.
Det blir Leringen o Ånge i några dagar. Skön T.
Som jag längtat !


häeå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: