S A N N A . D

Ordbajsning...

hear you me

Kategori: Allmänt

ok, Ni som känner mig borde förstå det här, ni borde alltså förstå
hur pass förkyld jag faktiskt varit de senaste dagarna.
JAG SNÖT MIG IGÅR!!

Ja äckligt jag vet.. Men jag trodde att jag skulle dö.

Men sömn är bästa medecinen och nu har jag halvsovit hela dagen och
känner mig lite bättre. Det är den där jävla huvudvärken och
locket för öronen. ont ont ont..

Egentligen skulle jag åka till Fränsta 14.13, Men det blir ett senare tåg
direkt till mamma istället. Hoppas på att claritynen hjälper mot Älvis,
annars är jag väl så gott som körd..

Så jag hade ju en rolig lördag. Från att jag kom hem från jobbet
låg jag i soffan Heeela kvällen. Jag fick dock finfrämmande som hade
med sig halstabletter, TUSENTACK !
Då kunde man ju tänka på annat en stund men så fort man vart
själv igen så kände jag mig dödssjuk. Haha. fan va jag gnäller..

Ja jag har iaf sovit med en blöt handduk på huvudet, vetekudde och massa filtar.
Tagit en lååång dusch och sen halvsovit idag så. ja. Lite piggare är jag.


Nu har jag det jobbiga kvar.. jag måste diska och packa..
Inte så sugen.. men det ä ju några timmar kvar.. så jag skjuter upp det
ett tag till tror jag. Men ska ju göra det man är bäst på har jag hört!

Hejjåå

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Krya på dig! Kram anna b

    2011-02-13 | 13:57:15
  • Malin Östlund säger:

    Hur länge blir du i Leringen då? :)

    2011-02-13 | 14:13:01
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    HAHA-HA! kräktes du?

    2011-02-27 | 14:54:57

Kommentera inlägget här: