S A N N A . D

Ordbajsning...

He's not like all them other boys, They're all so dumb and immature.

Kategori: Allmänt


Blev rätt sent inatt då jag kollade på klart på hockeyn, men imorse ringde min
telefon klockan nio. "jag sa ju att jag skulle ringa, men inte när!"
Ja jag kom upp iaf och vädret var underbart. Dock inte mitt huvud.
Mitt huvud som idag har vägt ungefär 75kg. Jag är SÅHÄR förkyld.

Så mina stackars tre timmar på jobbet blev väldigt långa. Hua..

Nu är jag hemma o har lagt mig i soffan. petat i mig lite mat och ska
försöka städa undan här hemma.

Ville åka hem till papps ikväll men kollektivtrafiken SUGER ju. Så jag verkar
bli hemma här o bara göra ingenting. Älskar att vara sjuk.. Ellerr?



A juste, F U U F F


HEJ

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Jag hoppas Sanna att du gör något vettigare än att kolla på melodifestivalen! ;D

    2011-02-12 | 17:32:36
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • sanna säger:

    haha malin du känner mig bättre än att du skulle tro att jag skulle titta på det, det vet du :P

    2011-02-12 | 17:50:45
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: