S A N N A . D

Ordbajsning...

I could stick around and get along with you It doesn't really mean that I'm into you

Kategori: Allmänt

trött tjej?

riktigt bra väder ute. vad gör jag?
Jo jag vaknar av ett sms, börjar dagen med att prata i telefon i en timme,
tar en dusch och nu äter jag "lunch". Två rostmackor med skinka på..
Jag älskar ju skinka.. eller?

VAD SKA JAG GÖRA DÅ?

Jag har en sak jag måste göra. Men det vill jag inte. . .
så det skiter jag i.

Fick hem provbågar igår. Svårt ! men jag tror jag har bestämt mig.
Ska dock inte ha dom Nu på en gång, men det är kul att prova!

Just det, igår jobbade jag först till 19 sen vandrade jag bort till lina o
hängde med henne, agge, madde, emelie o ernst ett tag.


tror jag ska börja räkna ned till midsommar sandra.
så kanske det känns bättre !



imorgon är det inventering på jobbet..



HEJ.

Kommentarer

  • eklind säger:

    snartsnartsnaaaaaaart! <3

    2011-02-27 | 14:51:30

Kommentera inlägget här: