S A N N A . D

Ordbajsning...

I like that

Kategori: Allmänt

SÅ HÄR BRA dag på jobbet idag. Dagen har gått jättefort och det
har varit massor med grejer att göra. Såna dagar gillar jag !

Lunchade med Mimmi idag ♥ Blev innergården 1891, höhö!

När jag slutade gick jag o la mig i solariet i 20 min. SKÖNT.
Så nu har jag fått färg på kroppen. Och eftersom det var så äckligt
varmt efter det så tog jag mig en promenad hem till lilla ettan.

Nu sitter jag o väntar på att Lina ska ringa, så åker vi hem till henne
och färgar lite hår. Ska bli gött. Hoppas det blir bra. Men inget kan väl
bli sämre än vad det är nu så det ser ljust ut (haha)

Jag har love is a gamble på hjärnan och är peppad inför morgondagen.
Inte direkt min låt, men den går varm på jobbet och peppad det blir man.

Nu ska jag slänga mig i duschen.

(Och JA, man ska ALDRIG sluta förvånas över hur folk beter sig. USCH)

pusssiii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: