S A N N A . D

Ordbajsning...

Imagination is the best way to say FUCK YOU to reality

Kategori: Allmänt

Igår blev det inte så många mer knop gjorda efter mitt inlägg kan jag säga.
Men det var så skönt. Och imorse ringde larmet klockan 05. Skulle ha gjort
iaf men Perra väckte mig klockan 05:10. Då flög jag upp ur sängen !

Drog på mig kläder och glasögon, hämtade matlådan i köket och
snörade på mig skorna. Sen gick jag ut o somnade om i bilen. Skön T.

Kom fram till sundsvall vid 06.30 någon gång. Fick bokstavligen talat
klättra in från vägen. SATAN så mycket snö !
Gick in och la mig och somnade om ett tag. Vaknade dock efter typ
en halvtimme av att jag höll på att frysa ihjäl.. hämtade lite filtar
och somnade om ett tag till. Värt !
Jag kan ju på peka att jag inte somnade förrän vid 03, så Ja, jag var trött.

Pappa skjutsade ner mig på jobbet och skönt var det att vara
tillbaka där ! Jag trivs så bra på mitt jobb!

Efter jobbet har jag inte gjort allt för mycket. Ätit middag. Tagit en liten
promenad. Diskat.. Plockat undan lite och sett solsidan. Älskart!
Kännt lugnet och mått allmänt bra faktiskt. Så skönt att vara frisk också.

Nu ska jag ta och slå på en film och försöka sova. Imorgon är det jobb 12-19
som gäller sen rejsar jag upp till mimmi där det ska drickas vin, bolmas och
snackas en jävla massa skit. Mmm





nattinatti

Kommentarer

  • "bitchen Mimmi" säger:

    2011-02-18 | 01:33:15
  • Anonym säger:

    Kändes bra att jag bara skickade namnet men ingen text ;) kungligt ska det bli i kväll :D <3

    2011-02-18 | 01:34:52

Kommentera inlägget här: