S A N N A . D

Ordbajsning...

left me blueberries

Kategori: Allmänt


Sitter och dricker blåbärssoppa och tittar på Louis. Gött !
blåbär är underskattat..

Idag har jag hunnit med att titta lite tv, duscha, lagt en toning i håret,
gjort en inpackning, fixat naglarna, gjort ÄTBARA muffins och slappat.

Nu är jag göralös. Om någon timme ska jag börja göra mat tills
mamma och matilda kommer hem.

Sista dagen idag. Av min skööna ledighet. Riktigt skönt att inte vara
i stan några dagar faktiskt.
Imorgon åker jag med Perra tidigt tillbaka till Sundsvall.
Ska jobba från 12 sen vet jag inte.

Fredagen är dock planerad, vilket känns skönt.
Jag gillar att veta vad ska jag göra lika mycket som jag tycker
om att hitta på spontana saker. Bådeoch!

Jag brukar aldrig spela spel på internet direkt..
Men när man var mindre spelade man ju jämt spelet "bitch", och igår
hittade jag ett spel som påminnde om det. Så jag började spela lite,
men det tog ALDRIG slut. Jag var för bra. Haha.



"I hope she die today, weirdly and horribly.
I hope the person she loved most push her off a cliff,
and she was just falling and screaming the whole way down,
never accepting it.
And then Superman swooped her up, and then dropped her from higher."

HAHAHA


hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: