S A N N A . D

Ordbajsning...

play stop repeat

Kategori: Allmänt



Jaa. Jag är en typisk såkallad "repeatmänniska". Jag är inte lika
illa däran som David. Men illa måste jag nog säga att det är.
Musik "repeatar" jag sönder ganska ofta. En bra låt går ofta varm
hur länge som helst, tills jag ledsnar på den eller hittar en ny.

Nu har jag plöjt igenom två säsonger av Nitro Circus på två dagar,
så ikväll ska jag se en av filmerna. Jag får inte nog.
Min blivande man.. Repeat?

Har jobbat idag. Fem timmar som var dom längsta fem timmarna ever.
Men dagen tog slut och jag lyxade till det med en middag på innergården 1891
idag - as always - pasta pesto m. fetaost. Mumm!

Tog mig hemåt och har sen legat i soffan. Om man bortser från min lilla
promenad upp till konsum och tillbaka. Jag känner mig sjuk i kroppen..
galet hängig. Kanske borde börja lägga sig i tid på nätterna? tråkigt

Imorgon är det redan fredag. Veckorna går fort när man är ledig i början..

Då blir det jobb 12-19, sen ska jag SOLA. Som jag längtar !
Jag vill bli bruuun. Men jag vill inte bränna mig. Men tänker ändå sola LÄNGE.
Jävla mimmi.. Måste köpa klippkort på solning nu när du åker...
Jag hade ju två men dom försvann......?

På kvällen ser det ut som jag äntligen ska få färga mitt hår också,
Lina ska hjälpa mig ! ♥

Lördag blir det kortpass på jobbet sen väntas alkoholhaltiga drycker,
hockey och fest, kan inte bli en bättre lördag?
Söndag planerar jag att ligga bakis.. Hela dagen.. Men vi får väl se !



feelin' good
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: