S A N N A . D

Ordbajsning...

True Grit

Kategori: Allmänt

Igår rullade Annelill in vid 1930 någon gång.

Vi surrade ett tag sen blev det att åka o handla, äta mat och sen
blev det bio. Vi såg True Grit och jag tyckte den var helt ok faktiskt.

Efter filmen for vi hem och drack MalibuCola och öl och surrade skit.
Hela natten. Tokbra söndag helt enkelt! ♥

Imorse ringde klockan 1000. Alldeles för lite sömn, men upp skulle vi.
Dusch o tillfix sen ner på stan och luncha på innergården 1891.
Gick ett tag på stan sen blev det nagelförlängning för mig.
Än så länge ser det ju bra ut men gör ont som fan.. och jag hoppas de
håller längre än vad emelies gjorde.. jag ska göra mitt bästa!

Efter salongen blev det några varv på stan och sen lämnade Annelill mig
och jag blev bjuden på middag på stekhuset av Magnus, Vilken kille !

sen blev det bredsand ett tag, uppdaterade bla telefonen som tillslut
blev bra... var lite rädd där ett tag !


Brummade in till stan och gick på allstar med therese och kollade på
hockey o drack kaffe. Myspys!

plockade upp ett paket på hemvägen och nu tänkte jag se solsidan e08
och kanske somna i tid?
Blir tidigt imorgon då jag har lånat magnus bil och måste skjutsa honom på jobbet.

Min helg och måndag har helt enkelt varit Kanon!

PUSS

Kommentarer

  • Annelill säger:

    Toppensöndag! Måste göras om :) Dumt att träffas så sällan!

    2011-03-01 | 14:21:15

Kommentera inlägget här: