S A N N A . D

Ordbajsning...

come as you are

Kategori: Allmänt

Meningen idag var att jag skulle kliva upp klockan åtta och åka
till Karin o baka o få hjälp o skriva lite osv. Meen, det hela
slutade med att Karin fick jobba och jag snoozade i 2 timmar istället.
Skön .. T !

Jobbat 12-17 och efter det åkte jag hem o la mig på soffan.
Ligger och tittar på tv och känner mig trött och frusen. Blä.

Är riktigt sugen på att åka till fjälls eller upp till Leringen..
v.7 såg ju ut att vara perfekt för då jobbade jag inte så mkt så det
ser jag lite fram emot.

Igår var det underbart väder med solsken och blå himmel och
idag har det snöat o varit mulet. Trist.
Tänk vad lite solsken kan göra med humöret !


Man kanske ska ta ett bad och ett glas rött ändå?




Ge mig en Biiil, Saja!


Häeå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: