S A N N A . D

Ordbajsning...

Hej Sanna !

Kategori: Allmänt




Vi ursäktar att din beställning blivit försenad
leveransen är beräknad till : OMKRING 25 JANUARI


ÄR DOM STÖÖÖRD!? VADÅ OMKRING?



jag blir så matt...


Och varför sover jag inte?

Nej nej, ville inte, borde inte, skulle inte,
Jag kunde inte bry mig mindre


ligger i sängen och lyssnar på musik. så mkt roligare än att sova..
lyssnar på musik, pratar med mimmi och är arg över att mina skor inte kom när dom skulle.
jag som väntat i nästan 1000 år !


Fick iaf nytt bankomatkort idag, BRA !
Då kanske helgen är räddad. om inte LK åker ifrån mig...


Imorgon (läs idag) är det jobb 12-17, sen vill jag hitta på något roligt !
så ni vet. så den som är på kan ju meddela mig.

Jag är även sjukligt sugen på att tagga mig nu sen jag o källe snackade igår.
skulle vara sååå najs. Svenne var är min skiss?!


crush..



GODNATT

Kommentarer

  • sandra lindgren säger:

    Sov sanna, jag är redan uppe idag ;)

    2011-01-13 | 05:16:04

Kommentera inlägget här: