S A N N A . D

Ordbajsning...

I hope you dont mind

Kategori: Allmänt

Såg nyss Dinner for schmucks.
det var bra skit. Tycker jag. Skönt att se den själv iaf, haha!



Har haft en kanondag på jobbet. Kanske inte gick så bra affärsmässigt
men jag var på strålande humör och hade sköna kunder !
En BRA dag helt enkelt ♥

Skyndade hem efter jobbet, tog tag i disken, värmde på kycklingen som
var kvar sen igår och sjönk ner i soffan och tittade på Family Guy, gött !

Ikväll har jag smidit lite framtidsplaner.. eller.. egentligen har jag väl suttit
och drömt om framtiden. Jag har så mycket jag vill göra, så mycket jag vill se.
Vet inte hur jag ska hinna med allt?

Till att börja med ska jag skaffa mig ett till jobb, för här ska sparas pengar !
försökaf iaf..
Jag har ju en tendens att göra av med pengarna så fort dom kommer in på
kontot, det finns ju så mycket roligt att lägga dom på menar jag ...
Men nu ska vi göra ett riktigt försök! Som med andra saker som jag har
funderat på ikväll.
Jag kan säga att min kusin Emma är involverad i en av dom, mwohahaha

Och sen har jag som sagt kollat på film, tog en liten liten prommis förut också,
20 min sådär.. skönt väder ute !

Nu ligger jag och väntar på att min moster ska ringa. Och jag försöker även
planera min lediga dag så gott det går. Än så länge är den helt blank...
Jag hoppas iaf att mina skor kommer imorgon !



hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: