S A N N A . D

Ordbajsning...

I keep on running, keep on running And nothing works I can't get away from you

Kategori: Allmänt

det är svårt att luncha när man vaknar klockan 12...

Måste sluta vara vaken till tidiga morgon. Kanske är dags att vända tillbaka
på dygnen, åtminstonne få lite mer sömn på nätterna. snittar 5h nu. Inte OK!

Eftersom det var för sent för att luncha med pappi när jag vaknade låg jag kvar
ett tag o lyssnade på musik och njöt. Sen kröp såklart rastlösheten på..

Så idag har jag plockat bort julen, städat, diskat, satt upp min älskade tavla igen,
kollat upp lite saker på banken och ikväll ska jag tvätta lite kläder.
Har precis tagit en dusch och pustat ut. Skönt !



Ska göra mig klar nu och promenera upp o handla lite. Så det blir någon middag !



min tavla är som sagt upp igen efter att ha viftats ner på en förfest, ♥


HEJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: