S A N N A . D

Ordbajsning...

naken, exposed, kall, mätt

Kategori: Allmänt

och salongsberusad. finte!

Kände mig naken och exposed när jag gick hem. utan bankkort.
utan körkort. och en mobil utan batteri.
Tänk om jag mött något äckel som ville råna mig. Hade ju iofs inte gjort
något.. eftersom jag som sagt varken har bankkort körkort eller
en mobil som iaf inte var på. Plus att den låg på ett säkert ställe. haha!

kall blev man på hemvägen kan jag också lova. Och mätt är jag
för att jag var jättehungrig när jag kom hem så nu är jag pillat i mig
lite makaroner. var ju ett tag sen man hade lunch om man säger så!

Blev en afterwork med therese idag skulle man kunna säga.
Riktigt najs.
Therese, Öl och Växjö-Mora på tv. perfekt fredag!
Gick inte som vi ville men vi hejade på ändå. på ett tjejigt vis. haha !

Magnus gjorde oss sällskap. i typ en kvart? ....


Har iaf haft en jättetrevlig kväll.

Nu måste jag natta om jag ska orka öppna imorgon.
Men man vet ju hur det brukar gå när jag ska försöka sova innan kl 04. huh.


HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: