S A N N A . D

Ordbajsning...

Så Mycket Bättre !

Kategori: Allmänt

Igår drog jag mig till Källe efter jobbet. Hon bjöd på romantisk middag för 2.
Inte så dumt ! Lax o potatis och väldigt god sås!

Sen blev det marängbak, nagelfix och mys till så mycket bättre hela natten.
Vi satt bokstavligen talat och dregglade över Sveriges Snyggaste Man



Utan Tvekan !


Två avsnitt kvar men vi pallade inte att se det. Vi tar det en annan kväll.
eftersom lina inte är hemma i helgen !!

Så mycket bättre kan för övrigt vara kanske det bästa jag någonsin sett!

Idag har jag jobbat 12-18, sen åkte jag hem o la mig på soffan med ett glas
rött för att fira (?) långledigt. Hade dock hellre jobbat denna helg eftersom det
verkar som att ALLA andra ska göra det?

Nu kommer iaf Bergman snart och hämtar mig så blir det en soft kväll hos Emelie.
Det blir najs !

Trevlig fredagkväll !

HEJ ♥

Kommentarer

  • Bästa Moster säger:

    Sa ju att det var ett bra program ! Muuummmms.... ;)

    2011-01-15 | 00:07:19

Kommentera inlägget här: