S A N N A . D

Ordbajsning...

Stranded in this spooky town Stoplight is swaying and the phone lines are down Snow is crackling cold She took my heart, I think she took my soul With the moon I run Far from the carnage of the fiery sun

Kategori: Allmänt

typiskt mig...

VARFÖR blir jag såhär rastlös på nätterna?
Sjukligt uttråkad och vet inte vad jag ska hitta på. Var längesen
man sov ensam nu också, så det blir ensamt inatt...
kanske är därför?

Jag är galet sugen på att åka pulka o härja ute i snön någon dag.
Härja, busa, åka pulka, grilla korv och dricka varm choklad, som när
man var liten. Hur kul vore inte det?! Det svåra är att hitta någon som är på..

Imorgon ska jag se om pappsen vill luncha med mig så jag
har något att göra på förmiddagen. Och Så man kommer upp i tid !


underhåll mig!?

på lördag flyttar jag nog till granlo ett tag, det ska bli najs !

rubrik:
Kings of Leon - closer








Kommentarer

  • Agge säger:

    jag hade mer än gärna hängt på pulkaåkning och lek om jag varit hemma i sundsvall! Vi får styra upp något sånt när jag kommer hem igen! :D Puss!

    2011-01-04 | 02:07:30
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • sanna säger:

    jaaaa !

    När kommer du hem igen då? :P

    Puss !

    2011-01-04 | 02:08:36

Kommentera inlägget här: