S A N N A . D

Ordbajsning...

strössel

Kategori: Allmänt



mmm
jag ligger alltså i min soffa och äter glass. Med strössel på.
Och kollar på Shanghai knights.. jag har så jävla pisstråkigt !

kom på den briljanta idén att ta ett bad, men jag gruvar mig..
eftersom jag började min dag med att halvt skära av mig fingret på
en konservburk.. smart sanna, smart.. och inga plåster har jag heller.
Och som Lina så fint påpekade, jag vet att det inte blir bättre av att sätta
på ett plåster, men det gör inte lika ont och det kommer inte in vatten o
schampo och sånt när man badar/duschar.
Men som sagt.. jag har ju inga plåster ändå, så jag kan sluta grina !
får vara göralös helt enkelt..


Besöket hos LK blev väldigt kort då Lina var tvungen att åka och hon
var min chaufför..

Underhåll mig?!

Trevlig kväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: