S A N N A . D

Ordbajsning...

once there was this girl who...

Kategori: Allmänt

Lördag

Innebandyn var inte i lördags så jag kunde sluta bekymra mig över det,
det blev så jag gjorde mig klar och drog mig upp till micke vid fem och drack
något glas vin innan hockeyn.
Han hade skaffat sig en majsorm som jag pillade på. Eller ja...
jag typ petade på den. Fyyy va äckligt ! Det gör jag nog inte om..

Vi åkte på hockeyn, jag micke o två polare till honom. Helt ok match,
men förlorade såklart ändå..

Så efter några cider och en Ok match satt jag hemma o visste inte vad
jag skulle hitta på men det hela slutade med att Lina kom o hälsade på sen
blev det föris med Magnus Marcus Kim o Mimmi mfl.
Det blev krogen men det hade man lika gärna kunnat skippa, verkligen.
Sen blev det ut o härja lite med Lina. Galet roligt ! iaf roligast den kvällen!

natten slutade iaf med ett samtal och det var skönt att lätta lite på hjärtat
och somna gott.


Söndag

var lätt en av dom skönaste dagarna på länge !
Halvsov hela dagen, avverkade nån film men eftersom jag somnade hela tiden
så är det svårt att svara på om dom var bra eller inte. Men vi såg en film som hette
Die som var rätt sjuk. Men den hade fått alldeles för högt omdöme på imdb..
såg även delar av Megamind, haha!

åkte ner på stan o hämtade bil, åkte o handlade och sen lagade vi söndagsmiddag.
gött !
Sen blev det mer slapp i soffan och film och time out.
Att döma av facebook skulle ALLA se solsidan, men vi hade redan sett det så vi
skippade det helt enkelt. höhö.


Måndag

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. är vääldigt sugen på att typ dra ett
träningspass från världshistorien sen en lååång solning. men det blir ju svårt.

kanske ringa pappi o fråga om han har tid att luncha..


mest ordbajsning idag känner jag..

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: