S A N N A . D

Ordbajsning...

music is what feelings sounds like

Kategori: Allmänt

Tisdag idag. Kanonväder !

Vaknade 07.04 och var jättepigg. Så börjas det igen. Så fort det blir ljust
på morgnarna.. Meen, det kan ju vara skönt också.
Allrahelst nu när jag fått hit cykeln Karin!

Ja jag åkte iaf ut och hämtade Magnus imorse och skjutsade ut honom till
sitt jobb, sen lånade jag hans bil hem och gjorde mig klar för dagen.

Vid tolvtiden ringde pappa, då var det dags för lunch. Vi åt och sen
åkte vi en sväng och gjorde ett ärende åt pappsen.

Kom hem. Rastlös direkt ! som vanligt..

Pratade med Källe ett tag och vi bestämde oss för en promenad i det fina
vädret så jag åkte och hämtade henne. Det slutade med Ingen promenad..
Men vi fick lite luft iaf, och vi fick snacka lite skit.

När Lina åkt åt jag middag sen somnade jag visst på soffan.......
kom i ganska bra tid ut till Magnus ändå och han skjutsade mig till Granlo
där jag har spenderat kvällen med Emil. Vi kollade hockey, surrade lite skit
och zappade lite BB och Stockholmsnatt.

Nu börjar faktiskt ögonlocken bli tunga så det blir film och sova tror jag.

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: