S A N N A . D

Ordbajsning...

So give it to me

Kategori: Allmänt

Okeej. Nu har jag legat på latsidan igen.

tappade jag karaktär och värdighet någonstans?

I fredags var det först jobb sen var tanken att bara ta det lugnt och
inte göra någonting.. men den planen sprack..
Jag o LK åkte ut till birsta en snabbis efter jag slutat och sen hem till
mig. Färgade lite hår, drack lite vin. Emelie kom o gjorde oss sällskap
sen dök Fredrik & Anton med en vän in och sen kom även Marcus, Ante
och Bäckman med vän förbi. Korvfest?

Sen blev det allstar. Ja.. just det.

Lördag. "lunchade" med LK innan jobb. Kortpass på jobbet 12-15.
Så efter jobbet skyndade jag hem, bytte om o grejade sen åkte jag
till Therese där vi skulle ha Personalfest !

Vi är inte många men SÅ kul! Vi åt god middag, spelade lite buzz,
singstar, snackade skit och drack gott.
Drog oss mot stan vid 23 och tog en sväng på Svenssons sen blev
det oscar hela natten lång. En väldigt lyckad kväll. Cubusbrudarna!

Hade sjukt ont i fötterna där på slutet, men fick ändå för mig att
promenera hem. BRA. Såå ont i fötterna när jag kom hem och det
var inte varmt att knata hem barbent med skinnjacka och armlös klänning..
MENMEN.

Igår sov jag ovanligt länge. Skönt. Therese kom o hämtade mig och vi
köpte med oss mat hem till henne och la oss i soffan o kollade på film.
BRA start på en söndag !

Sen plockade jag upp mimmi på hemvägen. Var hem till mig en sväng
sen blev det bio. Kom vi på 15min innan den började, men vi såg
"hur många lingon finns det i världen". Bra film tyckte jag. Jag har tydligen
en tendens att bli extra blödig när jag är bakis så jag bölade såklart.
Flera ggr. Men det var lika mycket goda skratt!

Kvällen spenderade jag hos mimmi sen hemma i soffan med näsan
i böckerna. plugga plugga plugga?

Idag har jag hunnit med mycket trots att jag inte klev upp när jag hade tänkt.
Jag har diskat (ett monsterberg med disk, fattar inte vem som gör det?)
ätit lunch med pappa, grejat på med en stol, varit på trafikverket, varit in på
stan en snabbis, ringt lite viktiga samtal etc.

Nu ska jag blåsa ut till midlanda och hämta moster m fam. som kommer hem
från Gran Canaria idag. Yeey !


Ikväll blir det mera plugg och bara ta det lugnt så jag är pigg imorgon.
Måste vara utvilad
!

PUSS

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Hallå? vad har jag missat nu? Vad pluggar du? :P

    2011-03-28 | 15:08:50
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: