S A N N A . D

Ordbajsning...

not good enough

Kategori: Allmänt

Ja nu var det ett tag sedan. Men jag har helt enkelt haft bättre saker för mig.
Mycket Bättre !

I fredags tog jag ju och masade mig till mammsen. Inte så dumt. Tacos till middag
och sen blev det fredagsmys i soffan. Tidig kväll blev det också då det skulle bli
tidig morgon. Och det kan jag säga att det blev.

0600 slog vi upp ögonen i lördags. Pyssel o stök och grejer. men ca 07:20 bjöd
mamma på minttufrukost och efter det bar det av ner på isen. Vilken dag!
ett tjugotal angeldon, inte ett flagg... Men Underbart väder, ett helt gäng med
trevligt folk och massa gotta att värma magen med, kan det bli bättre?

det blev 8 timmar i solen. röklukt, skoterlukt och en härligsolbränna.. och ska
man våga säga en liten fylla? fråga inte mig, fråga hon som däckade kl16, HAHA!

Kom iaf in på eftermiddagen någon gång, spelade lite Guitar Hero, åt lite mat sen
bar det av till Ånge och till Annelill. Kvällen kunde ju inte ha startat trögare men
vid 23tiden fick jag i mig en grogg jag med. Men det blev en lugnt kväll..
Jag Annelill Rikard Tobbe och Micke satt hemma hos Annelill bara.

Söndag. Upp i hyfsad tid. Fördrev dagen med en lite promenad.. hyrde två filmer
och gick hem till Maria och blev bjuden på gomat. Lyx! Satt där och surrade med
lite folk ett tag sen tog vi oss en svängom. Annelill som är hur söt som helst frågade
om jag ville köra eftersom jag älskar att köra bil.. så jag har kört massor av bil !

Det blev solsidan och gotta och vi såg en av filmerna vi hyrde. Psalm 21. Helt ok för
att vara en Svensk skräckis tycker jag. Vi skrämde upp varandra där mest ett tag!

Måndag kunde ju inte ha börjat sämre.. Tappade min nya 300.- foundation i
toaletten.. och den försvann ! Grattis Sanna, Grattis. Men på något sätt var jag ändå
glad.. Ja efter min svordomsramsa såklart.
Strax efter det ringde tandläkaren och flyttade fram mitt besök 2h. så jag hade klivit
upp i onödan skulle man kunna säga.. men det är ju skönt att komma upp tidigt med
så jag gick upp till mamma och vi tog en lunch.
Sen gick jag till tandis och luktade säkert vitlök. Rätt åt henne för hon tog 735kr
för att berätta att jag inte hade hål i tänderna.. kul. Värt.. Men jag hade ju en iflammation,
som jag har haft förut. Som är hur lätt som helst att behandla.. men nä, tillbaka ska
man för att se så att den är borta. Så om en månad ska jag dit och betala 360.- för
att öppna munnen o se att det är borta. Jag längtar...

MEN! Jag var ändå glad ! Stört.. kan jag tycka.. Men det var jag !
Sen sprang vi i tvättstugan o grejade mest hela dagen och när klockan slog halv sju
hämtade vi upp Jennie och Pernilla och drog oss mot Alby till Helena och Amanda
där vi skulle ha Mary Kay-mötet med Yvonne. Som jag tycker gick jättebra!

Sen hem och såg den andra filmen. Nightmare on Elmstreet. Jävla skitfilm..

Idag klev jag upp tidigt och vandrade bort till David. Vi slappade, kollade på tv och
var lite barnis åt Maggie innan jag hämtade upp syster och Pernilla.
Fördrev lite tid, skjutsade hem Pernilla och sen tog vi det bara lugnt tills mamma slutade
och nu är vi här. På Leringen igen. SÅ SKÖNT.
Ätit mat, slappat i soffan, spelat Guitar Hero.. ja..

Det är med lite vemod jag åker tillbaka till Sundsvall imorgon. Inte ett dugg sugen..
Och jävla SKITSTADSHUSET har förstört min helg också..

Många tankar snurrar i skallen men Jag känner mig väldigt glad inombords efter
den här helgen kan jag säga. Skönt att få komma upp och hälsa på Annelill i några
dagar och träffa lite kända nunor som man inte sett på länge.

Imorgon kommer jag hem och då är ju även MIMMI äntligen hemma !

Det var väl världens längsta, och för er tråkigaste, inlägget.. MEN, jag har haft
det grymt även om det inte låter så !

PUSS

 
eftersom det tar rekordlång tid att lägga upp bilder ikväll
kommer det kanske imorn.. eller inte alls..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: