S A N N A . D

Ordbajsning...

Tack o Hej till Leverpastej!

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen lärt mig att äta leverpastej, och jag kan inte förstå
varför jag inte gjort det tidigare?!

Förut tyckte jag att det var så äckligt att jag inte ens tog i förpackningen
om den stod på bordet när det skulle plockas av..

Men nu, nu älskar jag hårdbröd med leverpastej och kanske lite saltgurka.
Mumm!

änyväj

Idag har jag jobbat 11-19, hann inte göra så mycket innan jobbet,
efter jobbet var jag och hejade på Sara och Anna som jobbade innan jag
tog mig hemåt. Har lagat lite "mat" och kollar nu på du är vad du äter.

Nu ska jag ta tag i dammsugningen här hemma, som verkligen behövs,
sen tror jag visst att jag ska ut o röra på fläsket!

 

Jag har även en fundering, jag har nämligen ett litet projekt på gång,
men behöver lite hjälp.. jag behöver ett motiv till en väggmålning,
tänkte att ni kanske kan vara med och tipsa om vad jag ska kladda upp?
kom gärna med tips och förslag!

 

PUSS

Kommentarer

  • LK säger:

    Du vet mycket väl va du ska göra för måling Sanna :)

    2011-05-12 | 21:39:13
  • sanna säger:

    Neej Linis, det blir inte den !

    2011-05-12 | 23:31:53
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men då lutar det lite till åt en Nokia N8 då=)

    Hatar leverpastej, nästan lika mycket som jag hatar saltgurka.. haha!

    2011-05-13 | 08:52:23
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Sara säger:

    Googla på väggmålning och bilder så får du säkert många ideer förslag...

    2011-05-13 | 08:56:25
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: