S A N N A . D

Ordbajsning...

Tiden går fort när man har roligt

Kategori: Allmänt

Och det har jag. Mest hela tiden !
Det går bra nu.


Glad för min vän Thereses skull, och även att jag fick lite mer
och bättre tider i sommar på jobbet. Det känns bra!


Igår mötte jag upp Annelill efter jobbet.
Vi brummade hem med bilen, öppnade en öl och gjorde oss klara
för att ta bussen ner på stan. Gick på Jack's Bar och tog en öl och
en ceasarsallad. Blev lite stressigt där ett tag men vi hann i "god"
tid till bion. The Hangover 2. Fick även sitta brevid Thomas o Therése!

Filmen var helt klart sevärd. Eftersom jag älskar den första filmen
var det inte så konstigt att jag älskade den här. Några öl gjorde den
kanske lite roligare än vad den egentligen är. Men vad gör väl det..

Efter bion gick vi ner på stan. Blev Allstar ett par timmar sen vandrade
vi vidare till max, köpte med oss mat och åkte hem och la oss på soffan.
"tapas", cider och soffhäng kl 03 är väldigt skönt. Så skönt att jag
började yra av trötthet och var säker på att jag förde en konversation
med Annelill. Vilket jag tydligen inte gjorde. Jag sov...

Idag tog vi sovmorgon. Försökte göra oss fräscha sen blev det Birsta.
Där har vi spenderat i princip hela dagen. Resulterade i fullpackad bil!
Åkte mot stan vid sextiden och gick en sväng och packade in ännu mer i bilen.

Middagsdags. Blev middag på Innergården 1891 idag. Mumm!

Klockan blev rätt mycket och Annelill var tyvärr tvungen att åka hem,
sen blev jag ensam.. Inte alls roligt !

Men hade mycket att stöka med med det jag hade handlat idag så
jag har kunnat roa mig utan problem.

Imorgon blir det jobb 9-19, långis.
Efter det blir det middag på prästgatan 6. Jag, Sanna, Manne o Magnus.
Lördag blir det jobb 12-22. Långis.

Söndag är jag ledig, morsdag o allt men då jobbade ju mamman så jag blir
visst kvar här i stan ändådå.

Sen är det jobb mån tis ons tors fre, och sen blir det hemgång lagom
till träslaget. Kommer bli kanon! känner det på mig..
Just för tillfället ser det ut som det kommer bli finväder då också!

Just det på onsdagen där är det fest på våningen för INgallerian också!

Och efter den helgen är det bara fem dagar kvar innan jag åker ner till
Linköping i drygt en vecka. Kommer bli kanon !
Tiden går fort när man har roligt!

Och när jag kommer hem därifrån är det bara tre dagar kvar till
midsommar. och efter midsommar är det bara en vecka kvar till GFveckan!

suck.. sommaren kommer bara rinna iväg om jag ska fortsätta såhär..


Förresten. Är det någon av mina kära läsare som sitter på ett par
overheadpapper? Det finns att köpa i bokhandlen, men bara i storpack
för 2-400kr. Känns inte så värt det när jag bara behöver 3st...
Skolor har tydligen slutat använda sånt som var modernt när en annan var liten..
haha, fan va gammal man börjar bli ! (vilket kändes extra igår när det var
mösspåtagning för studenterna
)

Nä men det skulle uppskattas ! Ut o leta mäer!



Nattinatti
PUSS

Kommentarer

  • Tess säger:

    Oj, träslaget... Vad länge sedan! Åh vad roligt!!!

    2011-05-27 | 10:40:41
    Bloggadress: http://theresehjerpe.blogspot.com
  • Malin Östlund säger:

    Vad är det för skola som inte har OH-papper? :P

    2011-05-27 | 14:54:24
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • sanna säger:

    Haha ja therese, samma här, ska bli kul att få vara med igen ;)



    JohnBauer Malin!

    2011-05-29 | 17:26:49
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: