S A N N A . D

Ordbajsning...

Absolut ingenting

Kategori: Allmänt

Magnus tycker att jag är olycksförföljd..
jag är beredd att hålla med. eller så är jag bara klantig?

Igår skulle det ju bli middag hos Magnus. Vilket det blev, men kanske
inte den mest lyckade. Förrätten var ju som vanligt snuskigt god.
Varmrätten gick åt helvete. Eftersom LK kände för att kasta ner tonfisken
i pannan och jag hade visst min hand "ivägen". Det resulterar i,  till er som
inte hänger med, att jag ser ut såhär idag



Jag kan också berätta att det gjorde jättejätteont. Och som ni ser så ser
det förjävligt ut. Jag undrar vad dom som handlade av mig på jobbet idag
tänkte att det var, det ser ju ganska lustigt ut..

Ja så eftersom jag dog lite där så blev tonfisken överstekt och yadayadayada.
Men det var en trevlig middag ändå för oss HappyFamily medlemmar.

Efter middagen blev det inflyttningsfest hos Nadja. Min nya granne!
Kändes skönt att vara så nära hem, för det var ju det som var meningen,
att jag skulle gå hem när jag varit där eftersom jag skulle jobba idag.
Det blev inte så..

Det blev en liten sväng på Allstar, Sen hem. Somnade tydligen 04:07
om man ska döma av min mobiltelefon.. haha!

Varit lugnt på jobbet idag. Men dom är duktiga på det där med att kliva in
o prova kläder precis när man stänger kunderna.. Suck.

Promenerade iaf hem efter jobbet och nu ligger jag här i soffan och har
planerat att inte göra något mer ikväll.
Imorgon ska jag nämligen få jobba ett helt "normalt" arbetspass, 8-16.
Jag är ju liksom lite bortskämd med att börja runt 12tiden nästan alltid.

Så nu ska jag fortsätta göra ingenting.
Slänga ett öga på Finalen blir det ju iallafall.

Tänkte bjuda på lite bilder. . .


Inget dåligt väder bara dåliga kläder


2/3 Happy Family


Världens godaste räksoppa


no comments..


släkten är värst!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: