S A N N A . D

Ordbajsning...

doomsday

Kategori: Allmänt


Det blev ingen prommis igår. Istället blev det en lång kokhet dusch
och lite "spa".. skrubba, fila, raka, noppa, måla, smörja etc.
Sen kurade jag ihop mig i soffan och målade naglarna, drack te och
kollade på Pluras kök. Skööönt!

Blev en liten nattsväng med LK o Malla och surrade lite skit. Mkt skönt.
En riktigt bra tisdagskväll.

Idag har jag jobbat 11-19. Hade en lunch för två vid ån
med magnus. No offence Magnus men det hade ju varit romantiskt med
annat sällskap, men det var trevligt ändå!



Efter jobbet tittade jag som vanligt förbi på innergården, har liksom blivit
standard nu på något vis. Normalt att gå från det ena jobbet till det andra,
när man inte ska jobba?

Knatade hem, har kikat på Per Morberg och Jamie Oliver, lagat mat till
lite matlådor och nu sitter jag skumt nog och tittar på BigBrother..

Imorgon jobbas det 12-16. Kortis ! Tvätta ska jag göra hela kvällen
och sen är det fredag, och efter fredag kommer lördag !
Och på Lördag ska jag jobba 12-15, sen är det parteey ute på alnö.
Kommer bli gött !

Oh just ja, jorden ska ju gå under på lördag också,
kl 18.00 kommer det bli en jordbävning..
Så passa på att göra något kul, som jag ska!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: