S A N N A . D

Ordbajsning...

sunny weekend

Kategori: Allmänt

aah min helg?

i fredags var det först jobb sen promenerade jag hem och tog mig ett
glas rosé, det tyckte jag att jag var värd efter 9dagars jobb och en kvar på veckan!

Gick till magnus där han frazze lina och malin drack betydligt mkt mer vin
men jag hejade bara och gick hem igen.
Fick främmande av favoritniklas. Det var kul! Händer inte allt för ofta!

Slutade med ett besök på Svenssons med magnus lina malin o frazze och
jag hade en trevlig kväll rakt igenom.

Lördag var det en kortis på jobbet sen mötte jag upp Sara och vi gick hem
till henne och gjorde oss klara och drack lite vin.
Vid 18 drog vi oss ut mot Alnö och där blev det middag, daquiri's och trevligheter!
Jag Sara Malin Ronja Mia Maria och Vickan.
Det hela slutade iaf med att jag Sara och Malin blev kvar och hade trevligt ända
in på småtimmarna med bla shuffelin'.
Somnade alldeles för sent och klev upp alldeles för tidigt på söndagmorgon,
men jag fick ju sova i en säng med en krokodil och stödbräda så jag sov iaf gott.

Tog det allmänt lugnt på dagen hos Malin o PO på förmiddagen sen åkte vi inåt
mot stan mitt på dagen någon gång.
Laddade upp med mat och gotta och gick hem till Sara och la oss i soffan.

Tog en välbehövlig vila och sen blev det fotboll. Min GIFdebut, och det gick ju bra !
4-0 , heja ! Det var väldigt kul.

Efter matchen gick vi tillbaka till Sara och vi var lite sugna på en cider till..
så det blev ett par cider och några rom & cola. Sen kollade vi in Jack's bar
en liten sväng. Väldigt trevligt ställe tyckte jag..

En sväng på memento och en liten efterfest och idag är jag massa förkyld.

Hoppas verkligen inte att det är pollenallergi. Men imorgon tänkter jag ta en
clarityn och faktiskt hoppas på att det inte blir bättre. För om det blir bättre
betyder det väl att jag är allergisk och det vill jag inte vara !
Men om det inte blir bättre så är det väl bara en vanlig förkyldning så det
går över snart..

Idag har jag ätit jättegod mat, kollat på the hangover och legat i soffan.
Vill inte snora mer !

Så nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag krypa ner och kolla på en film.
Så sjukt jobbigt att det är så ljust ute så länge. Det känns inte alls som att klockan
är så mycket som den är och jag som redan är vaken för länge på nätterna,
det gör ju inte saken bättre..

Kan ju bjuda på lite bilder från helgen




















PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: