S A N N A . D

Ordbajsning...

awaited

Kategori: Allmänt

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Som vanligt.
Jag borde lösenordskydda bloggen så inte mamma läser allt ;)

Fredag blev det jobb till 19 sen skynda hem och ta en snabbdusch och
sen blev det en trevlig middag hos Magnus med honom, Sanna och Manne.
Mycket trevligt. Och mycket vin blev det... När Sanna o Manne skulle rulla
hemåt åkte jag o Magnus med ner på stan och tog en öl. Kul kväll!

Lördag, kl 10 var jag på Lotus salong. Inte så pigg.. men Jag var första
kund så det hade inte hunnit börja lukta sådär starkt som det gjorde sist jag
var där så jag överlevde och blev nöjd . Inte lika nöjd som förra gången.. men nöjd.

Sen blev det jobb 12-15 på cubus sen direkt därifrån och jobbade till 23 på innergården.
Efter det var det meningen att jag skulle gå hem och lägga mig men fick nys om
att det satt ett gäng ångebor på allstar så gick dit och tog en cider och en cigg..
var det tänkt.. Vi stängde stället skulle man kunna säga.. Galet rolig kväll hade jag!

Söndag blev lång men sjukt skön. En sväng på innergården och O'learys med LK EP o HJ.
Jonas slöt också upp. sen hem o sova ett tag. Sen fick jag söndagssällskap och
kollade på BigBrother och Mästarnas Mästare.

Helgen avslutade jag med en nattdejt och mat med Danne. Finte!

Idag har jag jobbat 12-19, hälsat på Sara på innergården sen promenerade jag
hem och en sväng förbi preem och hämtade ut ett paket.

Välkommen!






Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: