S A N N A . D

Ordbajsning...

early mornings

Kategori: Allmänt

Skulle ha slutat 19 idag men blev kvar lite längre för ett
litet uppdrag. Why not tänkte jag. Slutade 19.30 och då
blåste jag direkt ut till Biffen i Bredsand. Niklas alltså.
Körde ett schysst pass i hans gym hemma, så nu orkar jag
knappt lyfta armarna. Det är så det ska va!

Så på måndag kör vi nog igen. Behöver ju någon som agerar
lite PT så det kommer nog bli kanon.


Nu har jag ätit middag och ska ta tag i disken, så får vi se om jag
kommer upp i tid imorgon då.. Inte för jag tror det, men man kan
ju försöka. Lär ju bli en hyfsat tidig kväll med tanke på hur trött jag är.
Fast med tanke på allt jag har att göra så blir det nog inte så..

Önska mig lycka till!

Imorgon är förresten sista passet innan lite långledigt igen.
Så på fredag fm sticker jag Therese o Thomas till ånge som sagt,
om jag inte får tid hos Tommie, men det verkar inte så.. Änywäj så blire
Ånge vi drar till på fredag. Lördag spelar Kill!Kill!Pussycat som fö har
släppt sin nya video idag. Kommer nog bli en awesome helg.

HEJVEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: