S A N N A . D

Ordbajsning...

fell in love

Kategori: Allmänt

Jag blev kär i en soffa idag! jävla skit..

Tog en välbehövlig sovmorgon idag eftersom jag lyckades vara vaken hela natten
inatt, somnade vid halv fyra.. smart..

Tog en lång varm dusch sen skulle jag ha ätit lunch med min pappa men han hann
inte så jag köpte med mig lunch och åkte till Agge istället som är hemma och hälsar på.
Vi åt lunch, snackade lite skit och drack kaffe. Treevligt!

Sen väntade birsta på mig. Handlade massor, men blev långt ifrån klar. Blö.
Och jag har världens beslutsångest över vad jag ska köpa till syrran.. Men jag tror
att jag ska vara världens bästa syster. Jag tror det..!

Efter några timmar i birsta (rätt mkt tid gick åt till att titta på allt fint på boom)
så blev det paketinslagning. Gav mig på att lacka, vilket inte alls var speciellt lätt,
iaf inte att få snyggt.. Men efter lite övning blev det tillslut hyfsat.

Jag var på ica maxi och skulle handla mat också, och vem står inte där alldeles
innanför dörren - Jens! Det var inte igår! Alltid trevligt att träffa på folk man inte
sett eller hört från på länge. Och Jens var det verkligen Längesen jag såg!

Nu ska jag kolla på wallace o gromit


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: