S A N N A . D

Ordbajsning...

huvud axlar knä och tå

Kategori: Allmänt

Blev att jag sov ut idag, det behövde jag med tanke på hur lite
sömn det blivit i helgen..

Vaknade, åkte o strosade o handlade lite nödvändigt. Letade nya
träningsskor, men vilken jävla djungel..!

Åkte in till stan, lämnade tillbaka en tröja sen åt jag lite mat på
Innergården 1891 innan jag åkte hem o laddade inför träningspasset.

fick ett sms där det stog: "din kropp kommer dö ikväll", kändes ju sådär,
men såhär i efterhand är det ganska skönt. Än så länge. Får se vad
jag säger imorgon och på onsdag.. Laddar inför nytt pass på lördag!

Nu har jag tänt massvis med ljus och ska lägga mig på soffan och läsa
innan dusch och sängen. Ska försöka komma upp i tid imorgon.. huh.

tyckte det här klippet skulle passa idag



PUSS

Kommentarer

  • Bella säger:

    Alltå, det här är något utav det roligaste jag har sett :D



    "Nu fattar jag, det är för att bajset värmer benen som dom gör så!

    Det var ju enkelt"



    Logiskt och bra :D

    2011-11-08 | 19:38:46
    Bloggadress: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: