S A N N A . D

Ordbajsning...

i told you so

Kategori: Allmänt

Det är något lurt med att börja 10. Skit..
Ikväll ska jag lägga mig tidigt och kliva upp tidigt. Imorgon SKA jag träna innan jobbet...

Efter jobbet idag kände jag mig allmänt hängig, som jag gjort sen jag vaknade.
Älskar känslan när man vaknar kallsvettig, sådär så håret sitter fast i pannan,
med rinnande näsa och lock för öronen. Och dessutom måste man skynda sig.
(tur att jag har världens bästa pappa som kom med lunch till mig)
Helt fantastiskt.. Locket i öronen är kvar men inte alls som imorse.


Änyväj, när jag slutade åkte jag o handlade sen slängde jag ihop lite tacos och satte
mig framför favoriten halv 8 hos mig och här sitter jag kvar. Tänker gå o ta
en långdusch sen ska jag se en BRA film och bara vara. Tända alla ljus jag har ska jag med.

Det var även väldigt nära att jag slängde ner en hårfärg i korgen när jag var o handlade,
väääldigt sugen på förändring nu. Ungefär lika sugen på förändring som jag är nöjd som det är.
Tuff one..

Snart är det fredag också, och då är det bara en dag kvar till lördag, vill säga julbord!
med jobbet, kommer bli riktigt kul tror jag, många som ska gå. sjukt laddad!

Sen tänkte jag även säga att jag har så himla fina vänner omkring mig, både er
som jag haft länge länge, och nyfunna hjärtan. Puss påer!




Såhär blank o fin blev pärlan min igår. Det är även jobbet mitt ni skymtar
i bakgrunden. Och ja, jag står på min egen parkering. nära till jobbet? check!


Och såhär ser det ut där jag sitter om dagarna (och kvällarna..)


förresten - VAD VAR DET JAG SA! Snön är BORTA!


DöschHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: