S A N N A . D

Ordbajsning...

It's the way I'm feeling I just can't deny But I've gotta let it go

Kategori: Allmänt

Aaaj, aj aj.

"din kropp kommer dö ikväll" stämde så jävla bra. Idag har jag så ont i
överkroppen att det är helt sjukt. Och att veta att det blir värre imorn är inte så kul..

Produktiv dag iaf.

Upp klockan åtta och vid nio blev det två varv runt sidsjön, jag och alla
pensionärer. Heja! Jag stannade åtminstonne inte o fikade efter vägen,
det var väl det enda som skilde mig från dem..

Hem och duscha och äta frukost och sen vidare till vc för att hämta ut recept
och ner på apoteket o hämta ut p-piller. Fattar inte varför man ska behöva gå
dit egentligen och inte kunna få det över telefon.. men men, överstökat!


Mötte upp Magnus, åkte hem till honom en sväng, skjutsade ner honom på stan,
mötte upp Perra som hade med sig min laddare som jag glömt i Ånge,
sen åkte jag till Jimmy och hejade på Han o pappa.

Åkte upp till pappas kontor och fick hjälp med bilstereon så nu kommer den ihåg
kanaler och inställningar när jag stänger av bilen också - Tack!

En sväng till Birsta. Hittade inte det jag behövde men fick med mig ett par fina
skor och en tjocktröja hem iaf.

Åkte hem , lagade lite mat och varvade ner, sen for jag o hälsade på moster o Sven
och deras tre huliganer. Sötongar! Vi kollade på film, lekte gömma nyckel och spelade
legospel, fyllde i "mina vänner" -boken och drack kaffe.. mysigt värre!

Vid 19 begav jag mig hemåt och har sen dess tvättat sängkläder och handdukar, strykit
och grejat och kollat på tv.
Ska ta tag i att bädda rent i sängen snart, gruvar mig dock.. usch.
Men det ska bli riktigt skönt att somna ikväll i helt nya (och nytvättade!) sängkläder. Lyx.

Imorgon blir det upp med tuppen igen men imorgon ska jag äntligen jobba igen, 16-22.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: