S A N N A . D

Ordbajsning...

julklapp

Kategori: Allmänt

idag började jag dagen med att klicka hem en julklapp till lillasyster.
Måtte hon bli glad !

Sen klickade jag även hem en julklapp till mig själv, passapåpris.



Sen blev det jobb, hua. Slinga.. ja.. ibland går det bra och ibland sämre.
idag - sämre..

Efter jobbet åkte jag till Lina och gav henne en inflyttningspresent ! Vicky Johanna Sara
och Nadja var också där. Kollade på my sisters keeper och grinade en skvätt.
En stor skvätt.. fy. Hade jag sett den ensam hade jag nog bölat som en snorunge..

Skjutsade hem Sara sen tog jag med mig Lina o tvättade bilen så nu blänker pärlan min!
Tankade och tog oss en sväng så bilen fick "torka".

Nu borde jag sova. Ska snart kliva upp.. uff.

Nästa film med wallace o gromit väntar!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: