S A N N A . D

Ordbajsning...

karatefylla...

Kategori: Allmänt

Jag klarar verkligen inte av det programmet. Usch.
Men däremot klarade jag av att ta en egen karatefylla i fredags! Heja.

Klev upp tidigt, tonade håret och drog en vända på stan i fredags,
sen blev det jobb 11-19 och därefter åkte jag till Therése där hon, David, Thomas,
Rickard och Crille var. Sen kom peggy och ella och vi drog oss in mot aveny
för att se When Cities Divide. Det var riktigt bra och riktigt roligt!
När dom spelat klart och några drinkar i baren senare gick vi ner till Allstar
där kvällen fortsatte med mer folk och mer drinkar. Jag hade riktigt riktigt roligt!
Jag David Thomas o Jonas köpte med oss mat och åkte hem till mig vid stängning och
kollade på film och käkade innan vi somnade.

Tack ALLA för den fina fredagen. Den var verkligen kanon!


Lördagmorgon mådde jag sämst. Men samtidigt tänkte jag att det var skönt att allt
i lägenheten var helt och rent mot för förra gången. Tills David vaknade och spillde
ut en halv fanta i min matta och på soffan. Allt i sin ordning! haha ♥

Tog mitt slitna jag till bussen vid elva och åkte till Sallyhill och hämtade bilen sen
var det bara att köra ut till Timrå. Skulle ju stå i Butik Liten med Thomas på "skyltlördag"
medans Agneta stog på torget. Var inte så mkt att göra men jag tyckte det var roligt.
Trevligt folk som kom in och det finns ju massor att titta på i butiken!
Fick med mig boken "The Dirt" hem. Trevligt!

Vid tre åkte jag in mot stan igen och hälsade på Lina i hennes fiinfiiina nya lägenhet.
Verkligen jättefint. Sjukt avis. Vill också flytta. Fast Jag känner mig verkligen hemma i min
lägenhet men det skulle ju vara skönt att bo större. Dock är det ju skönt att jag äger den
och att det inte är så farlig hyra. Så ett tag till kan jag nog stå ut. Jag har ju dessutom
väldigt nära till jobbet nu. Verkligen nära. På gott och ont. Bara gott hittills!

Sen var det bara att kliva på jobbet igen 17-03. Var rätt trött där ett tag..

Sov till halv ett idag vilket var skööönt. Behövdes. Och när man tittade ut så hade den
förbannade snön lagt sig överallt också. Fast det visste jag ju redan, eftersom ALLA
hade skrivit det på facebook. Eller så hade nån skrivit att nån annan hade skrivit det.
Vafan det är första snön, den är borta på onsdag och det blir slask o jävulskap istället, nä fy.
Nu får det bli kallt! Helst så näsborrarna fryser igen! Men jag ska inte klaga, den var ju kul
att det var snö på första advent iallafall.

Och första advent verkade vara det enda jag hade på hjärnan innan jobbet..?!
Gick ut och sopade av bilen. Men händerna!! Var helt säker på att jag hade en sop
men icke så det står på notan imorgon. Åkte iaf på willys och köpte med adventsfika
till mig Mangan o Eva på jobbet. glögg, pepparkakor och ädelost. Mums!

Gjorde kväll 2 timmar senare än tänkt men nu känner jag sakta lugnet och det ska
bli skönt med en ledig dag imorgon. Jag håller tummarna att Niklas är frisk. Gör det ni med!

Lunch med pappa, städning och julklappsshopping står iövrigt på schemat imorgon.

slänger kanske in lite bilder från helgen imorgon..

PUSS


Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
- NallePuh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: